Wednesday, March 30, 2011

aku diuji...

ya Allah...
hanya tuhan saja la yang tahu apa yang aku  rasa sekarang..
kenapa la suma nie terjadi pada diriku..
tp aku harus kuat n tabah untuk semua dugaan ini..
kini, baru ku tahu ape yang dikatakan dugaan bertunang.
semoga semua ini akan pulih seperti sedia kala...
sesungguhnya aku amat merindui diri nya yang pernah ku kenal 3tahun lepas..
aku tak nak die berubah..
aku sayang dia Ya ALLAH...
aku pohon diberi kebahagiaan untuk kami selamanya..
amin..

6 comments:

  1. kenapa wak? aduh, takot pulak nak tunang.

    ReplyDelete
  2. smoga sgalenye baek2 sje..erm btol2..dugaan b'tunang..b strong..chewahh cm ade pnglmn lak..hee

    ReplyDelete
  3. singgah dari segmen deco-deco beng beng booongg!

    blog dah cun, tapi komen ni kalau buat popup window lagi ok..

    ReplyDelete
  4. smoge akak tabah yeee....tuhan xkan beri ujian mlebihi thap kemampuan hambe2Nya...doa byk2 keyh mntk d permudahkan sgale urusan...

    ReplyDelete
  5. ilyana~ hurm.. xpe, jgn takut.. sedangkan lidah lg tergigit..nie kn plak org btunang.. huhu...
    cpt2 kawen k..

    misz eila~ tq yep.. now, dah ok sket...
    ble da dkt2 ari yg dnanti, mgkn stress kot..

    mas~ tq.. tgh blaja2 lg nie..

    BBB~ thanks ye.. amin..

    ReplyDelete
  6. itu lumrah keynah...
    mula2 btunang, and masa da dekat2 majlis nikah,
    lagi besar dugaan nye..
    uji kekuatan hubungan kte...
    sabar & tabah ye, kene kuat smgt...
    alam pertunangan hati masing2 mudah kck hati..
    tp ble kte kenang2 smula, sume tu bnda kecik je...
    it'll jadi kenangan manis kte 1 masa nt.. =)

    ReplyDelete