Wednesday, January 11, 2012

berita baik???? yeke???


hurmmmm....
tak tahu la ape yang nak diceritakan kat sini...
just one things, i think i need to share with u all...
lately, my friend always wish congrats to me and advice me...
from my exschoolmate, from my excoursemate,, everyone maybe ...
then, i ask them
me : why u wish congrats to me?
fren : congrats coz u pregnant
me : huh!!! o_O???? bile mase plak aku pregnant??

situation 2
friend : jgn stress sgt, xelok utk ibu mengandung..
me : sape pregnant??? o_O???
friend : eyh... bukan ko yg pregnant???
me : hoho.. mane la dpt khabar angin nie??

huhu... ckp la contoh2 itu kn...
so, untuk memperjelaskan di sini kepada kawan2 ku sekalian..
aku belum pon lagi PREGNANT...
masih lagi dalam mood honeymoon gitew~
hahaahaha....
insyaAllah, kalau ade rezeki Allah bagi dalam masa terdekat nie..
akan ku war2 kepada anda semua..mungkin belum rezeki....
(ecece, mcm artis la plak, poyo je kn...)
huhu... bukan ape... aku taknak la ade salah faham..
(jawapan artis sllu bg nie, hahaha)  


aku tahu semua orang nak dgr berita baik yg macam nie bile da kawin...
setiap pasangan pon nak jugak berita baik macam nie...
tapi, aku tak salahkan sape2 pasal khabar angin nie.. seronok la, kawan2 still ambik berat pasal aku... tq ye...
maybe u all tgk badan aku da gemuk, then u think dat im pregnant..
huhu... im just putting on weight after married... bahagia la katakan... hahaha...
jangan tak caye, my husband pon dah berisi...
even, tiap2 ari2 dua tiga kali turun naik 50 anak tangga kuarters nie (tingkat 5 okeyh)...
but we still increasing our weight.. hahaha...

terima kasih kawan kawan yang dah mengambil berat pasal aku...
doakan yang terbaik untuk aku dan suami ye...
mudah mudahan doa2 kalian akan jadi kenyataan..
amin...

muke aku yang dah btambah2 chubby~







      

2 comments: